4 lis 2013

Nowy wig

A więc...(uwielbiam zaczynać tak posty) chciałabym powitać, a razem podziękować, za to że jest was coraz więcej już 21 obserwatorów, jak na mnie to czyste szaleństwo! Przyszedł do mnie dziś długooooo wyczekiwany wig. YEAY jest śliczny^^  Kupiłam go na ebay.pl i jestem zadowolona, choć długo na niego czekałam (około 20 dni). Grzywka na bok, dwa przesłodkie kucyki i długie, blond włosy. Jest taki mięciutki ;3
                   Nie wiem co tu jeszcze mogę napisać, bo ile mona gadać o...włosach? 
            Zapraszam do zdjęć (tak wiem, że są świetnej jakości nie musicie mi tego pisać) ;D
                                                     ej, ludzie jest 19...jest ciemno




                                                                

                                                                               
                                                                     i Toshicom <3
                         Pytanie jest proste i nie którym znane, jakie chcecie posty dzieci kochane?
                    Chcecie u mnie zobaczyć jakiś konkretny post? Jeśli tak piszcie w komentarzach :)
                                            ~Wasza Em <3


8 komentarzy:

  1. Świetny ten wig! Idealnie komponuje się z jej włosami! (=^.^=) EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym cię prosiła o jakieś fotostory XD
    A wig... Szkoda gadać, superowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam nad fotostory i mam nawet niezły pomysł ;) jak się uda to w następnym poście będzie historyjka ;>

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, Shinku!
    Jedna z moich ulubionych lalek, górujących również na wishliście, no kocham, kocham po prostu ;D
    będę tu częściej zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń