1 lis 2013

Miniaturki

Dzisiaj chciałbym wam pokazać trochę moich miniaturek. Część kupiłyśmy, niektóre zostały znalezione xD od jakiś zabawek, lalek, pluszaków, a resztę zrobiła Toshicom^^


Na początek hamburger i cola ;>
                                                                  Kredeczki^^
                                                  Chupa Chups MNIAM ;33
HeHe ;)
SUSHI <3
To by było na tyle...trochę dużo zdjęć, no właśnie mam pytanie
Wolicie dużo zdjęć i mało tekstu, czy tak z 4 zdjęcia i tekst, dużo tekstu :D
PISZCIE W KOMENTARZACH
Bo oczywiście mogę się do was dostosować ;*
~Wasza Em







7 komentarzy:

  1. Od zawsze mi się podobały takie prace i takie drobiazgi. Ile by kosztował jeden taki bryloczek? Odpisz u mnie na blogu jak byś mogła.
    Masz ładne tło na blogu, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej świetne! Ja nie wiem czy takie mam po lalkach czy coś ;3
    Pozdrawiam i zapraszam http://liisiialy.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy . Małe , ale mają w sobie to "coś " . Ja , lubię posty z dużą ilością tekstu i kilkoma fotkami = ) . + Obserwacja ? , napisz , u mnie , jeśli tak : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są ;3

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne takie coś ;3 haha piwa wymiatają ;D

    OdpowiedzUsuń