20 lis 2013

Room Tour

Emma piszesz post?
 Taaa....
Dzisiaj jak w tytule ROOM TOUR! Mam nadziej, że lubicie takie posty, bo to mam być wynagrodzenie, za moją nieobecność. Nauka, szkoła, 2 z polskiego..cudnie. 
Zacznijmy może od pokazania całości
Przepraszam, za jakość, ale robione wieczorem.
 Dla ciekawskich to na górze to są lampki LED kupione w Lidlu.
 Na szafeczce mam  jakieś książki i przybory plastyczne.
Słonik z trąba do góry i gumy balonowe <3
 Kanapa na, której całe dnie przesiaduje Antoś
I bluzeczka, która wisi u mnie na wieszaku, może być również zapowiedzią kolejnego posta...

Dzisaj trochę zdjęć, ale mam nadzieję, ze się podobało.
~Wasza Em <3

6 komentarzy:

  1. Piękny pokoik.A sofa w kwiaty.. Piękna.Uwielbiam właśnie ten wzór.Sama się nie dziwie ,że Antoś tak lubi na niej przesiadywać.Twoje lalunie mają bardzo przytulnie.:) Ocenami się nie przejmuj ..poprawi się ;) Nauka też mi dała w kość ten tydzień na szczęście się kończy :) Weekendowe szczęście już mi towarzysz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje lalki mają świetny pokój! Zazdroszczę Ci tej sofy jak nie wiem gdzieś Ty ją dorwała? ^^
    Guuumy balonowe (✿ ♥‿♥)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje, za miłe komentarze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwala mnie to, że napisałaś, że kochasz glany. A słuchasz pedałów xd Ale masz prześliczną lalkę *.* Brała bym. Osobiście zbieram na pullip, ale zanim ja nazbieram...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAH dziękuję ;* Jestem dziwna xD Słucham zaczynajac od 1D, aż po Guns'n'Roses, raz idę w balerinkach i sukience, a innym razem w glanach i bluzce z ćwiekami^^

      Usuń
  5. Niezmiernie zachwyca mnie ten pokoik!
    Takie piękne miniaturki i mebelki, wszystko tak pięknie współgra! Chyba przestanę tu zaglądać, bo zżera mnie zazdrość i głupio mi, bo moja Alice, to w ogóle pokoiku nie ma, czekam aż się przeprowadze i wtedy biorę się do roboty :D

    OdpowiedzUsuń