30 lis 2013

Jutro MEET

Zgadnijcie kto jutro jedzie na swój pierwszy w życiu meet *-*(podpowiem, że ja). tak jutro jadę 3 godziny do Warszawy, ale mam nadziej, że będzie warto. 
Tak w skrócie co u mnie, to na święta może ktoś nowy u mnie zawita, ale wszystko w swoim czasie^^
Przepraszam,że mnie tyle czasu nie było, ale to wszystko przez szkołę, treningi, całkowity brak czasu.
Aktualna pogoda mnie dobija. już nawet tracę pomysły na zdjęcia, chciałabym już śnieg.
ten pst miał dotyczyć paczki od Oltasi, która ''jest niezwykle uzdolniona" jak to powiedziała moja mama. Ola uszyła dla mnie dużo ubranek, a nawet zrobiła bluzeczkę Antosiowi, chciałam wam jej pokazać, ale na moim stokowym ciałku nie dam rady stać i nie za bardzo nadaję się na modelkę ;<
W skrócie BARDZO DZIĘKUJE Oltasi, za te, rzeczy i na prawdę polecam XD
*taka mała reklama*
przygotujcie się na relację z meet-u
~Wasza Em <3


2 komentarze: