11 lis 2013

Coś tu było

Ten post należy do tych "informacyjnych" z Vintage zrobiłyśmy wymaine postami, mój post jest u niej, ale jej u mnie już niestety nie ma, wystąpiły pewne komplikacje...
Z racji tego, że dodaje co 4 dni, a dzisiaj nie dodałam, to w najbliższym czasie pojawią się 2 posty^^ 
Ostatnią rzeczą o której chciałam powiedzieć, że jest was już 25, naprawde dziękuje, ostatnio pojawia się dużo komentarzy i dziękuje za to, bo to naprawde bardzo motywuje <3
                   Macie, tu jeszcze jakieś stare zdjęcia, zeby nie było tak smutno xD




                                                                   ~Wasza Em <3

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia!
    Bardzo fajny blog♥
    Zapraszam też do mnie http://sytuacjabez.blogspot.com/
    ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne jest to zdjęcie z kwiatem <3
    Powiem szczerze, że ja bym się na taką wymianę nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z kwiatkiem jest naprawdę przepiękne :3 Masz talent ;3

    OdpowiedzUsuń